Режисер і оператор

10 березня о 18:30 у конференц-залі Центру міської історії за адресою вул. Богомольця, 6 приходьте послухати майстер-клас режисерки Клари Штерн та оператора Йоганнеса Госса, що працюють разом вже 5 років.
Разом вони виграли нагороду за найкращий австрійський фільм на «Діагонале» у 2018 та багато інших відзнак.

Їхня спільна робота – три завершені короткометражні фільми, а також два сценарії для повнометражних фільмів і один серіал в розробці. Один з фільмів ми переглянемо на майстер-класі.

В чому ж секрет вдалої взаємодії ключових осіб знімального процесу? Який рецепт знайшли для себе Клара та Йоганес?

Довідка

Клара Штерн вивчала режисуру у провідних майстрів Вольганга Мурнбергера і Міхаеля Ханеке, сценарну майстерність та драматургію вивчала у майстра Ґьотса Шпільмана у Віденській кіноакадемії, університеті музики та виконавських мистецтв.
У 2018 році виграла премію австрійської академії за ігровий фільм “Матіас” та головну сценарну премію ім. Карла Маєра від міста Ґрац за тритмент до повнометражного фільму у співавторстві з Йоганесом Госом.
У 2016 році виграла головну сценарну премію ім. Карла Маєра від міста Ґрац за тримент до повнометражного фільму “Тренування” і премію у конкурсі сценаріїв. «Вона може бути тим, що вона бачить” від Австрійської гільдії сценаристів та Австрійського інституту кіно за експозицію до повнометражного фільму у співавторстві з Йоганесом Госом.

https://clarastern.at/

З 2018 року Йоганес Гос навчається на магістратурі кінематографії у майстра Вольфанга Талера у Віденській академії, Університет Музики та Виконавських мистецтв. А до того вчився на тій же бакалаврській програмі, вивчав також історію мистецтв у Віденському університеті, громадські роботи у Музеї Голокосту в Флориді, США і також фотографію та аудіовізуальні медіа в інституті Графіки в Австрії.

https://www.johanneshoss.com/

Мова майстер-класу – англійська
Вхід вільний!

Відбувається за підтримки Kooperationsbüro Lemberg – Австрійське бюро кооперації у Львові та Центру міської історії.

Коментарі закриті.