Культові Короткометражки Минулого
16 грудня о 19:00 в Палаці мистецтв відбудеться кінопоказ ANTIRETRO: 13 фільмів, які назавжди ввійшли в історію кінематографу і досі не втрачають своєї актуальності. Все найкраще, що відбулось з 1924 по 1997 рік, буде продемонстровано за сто хвилин на великому екрані вперше у Львові!
Лише за один сеанс можна буде побачити, якими були рекламні ролики в 30-их, кого нагороджували в Каннах в 70-их, з чого починалось Mtv у 80-их і що зняв Олександр Довженко на початку своєї кар’єри в 1926 році. Перші короткометражні фільми видатних режисерів Пітера Ґрінуея і Спайка Джонза, геніальна чеська анімація Яна Шванкмайєра і Міхаели Павлатової, – все це кінокласика, на якій вчаться молоді режисери, завжди сучасна і несподівано вражаюча.
На кінопоказі AntiRetro відбудеться також музичний виступ львівського гурту IMMAGO (http://www.myspace.com/immagoofficial), який зіграє вживу під час демонстрації німого фільму Вікінґа Еґґелінґа «Діагональна Симфонія».
Дивіться відеоролик показу тут:

ДІАГОНАЛЬНА СИМФОНІЯ 5’ – Вікінґ Еґґелінґ (Німеччина 1924)
Нахилені фігури, що спочатку складаються лише з прямих кутів, розрозстаються додатковими короткими прямими лініями і кривими, що виникають з існуючої форми. Фігура зникає і процес починається знову за новою схемою, кожен з циклів триває 1-2 секунди. Фільм створювався з малюнків, відзнятих кадр за кадром під впливом руху Дада і стилю Арт-деко.

ЯГІДКА КОХАННЯ 25’ – Олександр Довженко (Україна 1926)
Пригоди перукаря Жана Ковбасюка, який хоче здихатись свого “незаконно народженого” немовляти. Дізнавшись, що мати дитини домоглась у народному суді аліментів, герой обіцяє стати зразковим батьком. Однак тепер йому треба знайти немовля, якого він ледве здихався. Єдина комедія в творчості Олександра Довженка.

МУРАТТІ МАРШИРУЮТЬ 3’ – Оскар Фішінґер (Німеччина 1934)
Рекламний фільм для марки цигарок.

СУСІДИ 8’ – Норман МакЛарен (Канада 1952)
Два чоловіки мирно живуть один біля одного в будинках, зроблених з картону, однак коли між їхніми домами розцвітає квітка, вони до крові б’ються за право власності на маленьку рослину. Оскар за найкращий короткометражний фільм 1953 року.

ПРОГУЛЯНКА 5’ – Раян Ларкін (Канада 1969)
Кінематографічний анімаційний портрет людей, які ходять своїми власними способами.

ВІКНА 4’ – Пітер Ґрінуей (Великобританія 1974)
Наляканий і вражений безглуздими поясненнями смерті політичних в’язнів у Південній Африці — яких виштовхнули з вікон, але оголосили, що ті послизнулись на шматку мила — Пітер Ґрінуей зробив іронічний фільм, в якому наводить статистику людей, котрі випали з вікон.

ЦЕ БУЛО ПОБАЧЕННЯ 9’ – Клод Лелюш (Франція 1976)
Високошвидкісна поїздка вулицями Парижа.

ГАРПІЯ 9’ – Рауль Серве (Бельгія 1979)
Несвідомо чоловік рятує агресивну і претензійну гарпію.
Palmed’Orв Каннах за найкращий короткометражний фільм 1979 року.

MEDIA 2’ – Збіґнєв Рибчинські (Польща 1980)
Зародження відеоарту в докомп’ютерну еру. Натхненник еклектичного стилю Mtv, відеомитець, який одним з перших почав використовувати поліекран і суб’єктивну камеру, Збіґнєв Рибчинські зробив революцію в медіамистецтві 70-их років.

ТЕМРЯВА СВІТЛО ТЕМРЯВА 8’ – Ян Шванкмайєр (Чехія 1989)
Людське тіло помалу перебудовує свої частини, котрі потрапляють в маленьку кімнату і зрештою, після багатьох експериментів, виявляють, яка частина куди пасує.

ПОБАЧЕННЯ НА ЛАНЧІ 10’ – Адам Девідсон (США 1990)
Героїня відходить від столика в кафе, щоб взяти прибори. Коли вона повертається, бачить чорношкірого, який їсть її ланч.
Palmed’Orв Каннах 1990 року і Оскар 1991 року за найкращий короткометражний фільм.

СЛОВА, СЛОВА, СЛОВА 8’ – Міхаела Павлатова (Чехія 1991)
В кафе люди говорять і їхні слова стають емоційно сформованими кульками. Старший офіціант намагається завести розмову з молодою жінкою, яка захоплено читає.

ЯК ВОНИ ТУДИ ПОТРАПИЛИ 3’ – Спайк Джонз (США 1997)
Хлопець і дівчина копіюють одне одного з протилежних сторін вулиці, поки не стається раптова подія.
Тривалість сеансу 1 год 39 хв
WIZ-ART – тільки яскраве кіно!
Палац мистецтв
вул. Коперніка, 17
Вхід 20 грн
довідки за тел. 0635615722