ЖУРІ МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРСНОЇ ПРОГРАМИ
Богдан Мурешану
Режисер, сценарист і продюсер з Румунії. У 2008 він переміг у номінації “Найкращий сценарій” на Міжнародному кінофестивалі в Торонто з фільмом “Людина-факел”, прем’єра якого відбулася у 2013-му. Богдан написав сценарій до фільму “Опанці” Антона Ґроувза, який здобув приз глядацьких симпатій серед молоді на фестивалі у Клермон-Феррані. Його короткометражний фільм “Подарунок на Різдво” отримав 50 нагород і 7 номінацій, включно з Ґран-прі 12-го фестивалю Wiz-Art і перемогою в номінації “Найкращий фільм” на церемонії вручення нагород Європейської кіноакадемії в 2019.
Анна Корінек
Членкиня програмного відділу Міжнародного кінофестивалю в Карлових Варах з 2010. З 2012 також членкиня селекційного комітету фестивалю. У 2015 її призначили програмною координаторкою. Як кураторка, в основному вона займається німецькомовними фільмами, а також роботами з Близького Сходу. Анна координує і курує секцію “Майбутні рамки”, яка просуває молодих європейських режисерів/-ок. Крім того, з 2011 Анна є програмною координаторкою Празького фестивалю короткометражних фільмів, співпрацює з іншими фестивалями й телекомпаніями в Чехії, а ще спродюсувала кілька короткометражних фільмів.
Юлія Сінькевич
Генеральна продюсерка Одеського міжнародного кінофестивалю, одного з найбільших кінофестивалів у Східній Європі, членкиня наглядових рад Української і Європейської кіноакадемій. Раніше Юлія кілька років працювала на кінодистриб’ютера й кінокомпанію “Артхаус Трафік” і керувала фестивальною промоцією підбірки короткометражних фільмів “Злі укранці” та художніх фільмів. Юлія також стала співпродюсеркою документальної стрічки “Рідні” Віталія Манського, а зараз продюсує художній фільм про Лесю Українку.
ЖУРІ НАЦІОНАЛЬНОЇ КОНКУРСНОЇ ПРОГРАМИ
Декел Беренсон
Британський письменник, режисер, член Академії кіномистецтва і наук. Декел черпає натхнення зі своїх подорожей, а він побував у більш, ніж шістдесяти країнах, і на власні очі бачить справжні соціальні й гуманітарні кризи. Його фільм “Анна” вперше позмагався на 72-му Каннському кінофестивалі й здобув нагороду “Найкращий британський короткометражний фільм” на 22-й церемонії вручення нагород Премії британського незалежного кіно. Його короткометражна стрічка “Асміна” здобула численні нагороди, включно з найкращим короткометражним фільмом на 59-му Краківському кінофестивалі, найкращою ігровою короткометражною стрічкою на 36-му Єрусалимському кінофестивалі, що дало змогу фільму потрапити на розгляд Американської кіноакадемії.
Іван Козленко
Культоролог, арт-менеджер і генеральний директор Довженко-Центр: Dovzhenko Centre. У 2002 році Іван став співзасновником і редактором літературного часопису “Квадрат артпроєктів Нервометр”, націленого на популяризацію української сучасної літератури Південного регіону України та літературного авангарду 1920-х рр.
У 2010 заснував Фестиваль німого кіно та сучасної музики Німі ночі — Mute Nights Festival (Одеса). У 2011 році був упорядником та видавцем DVD-колекції української німої кінокласики “Українське німе / Ukrainian Re-Vision”. З 2014 Іван Козленко очолює Національний центр Олександра Довженка. 2017 року вийшов друком його дебютний роман “Танжер” (Видавничий дім “Комора”), відібраний в шорт-ліст національної книжкової премії “Книга року ВВС”.
Катерина Горностай
Режисерка-документалістка, закінчила природничий факультет та магістратуру з журналістики Києво-Могилянської академії. Випускниця школи “Режисура документального кіно та документального театру” Марини Разбєжкіної і Михаїла Угарова. Творчий дебют перед широким загалом відбувся в 2013 році на кінофестивалі “Молодість”, де вона представила свій фільм “Між нами”. Дебют в жанрі ігрового кіно відзначений короткометражним фільмом “Віддалік” (2015). Зараз Катерина працює над своїм дебютним повнометражним фільмом “Стоп-Земля” і викладає документальне кіно студентам Києво-Могилянської академії.