Кончєна маладьож

Будь ласка, не сприймайте буквально цю зманіпульовану кураторами назву. Молодь не кончєна, вона винахідлива, чудова, креативна і проактивна. А ще в цієї групи є свої оригінальні погляди, проблеми і дилеми. Бути чи не бути, і якщо бути, то як?

ФЕСТ 2’ Нікіта Дякур Німеччина 2018

Відеоматеріали з вечірки на районі.

ПЕРЕМОГА БЛАГОДІЙНОСТІ 24’ Альберт Майзл Австрія 2017

Коли Сабо, відомий музикознавець, усвідомлює, що його оригінальний сценічний костюм 1960-х років віденської біт групи потрапив в благодійний магазин, він не зупиниться ні на чому, щоб повернути його назад.

ПЕРЕПРОШУЮ, Я ШУКАЮ КІМНАТУ ДЛЯ ПІН-ПОНГУ ТА СВОЮ ДІВЧИНУ 23’ Бернгард Венґер Австрія 2017

Шведська пара подорожує австрійськими горами, але після сварки дівчина йде від Арона, голосно грюкнувши дверима. Хлопець шукає свою дівчину, але йому ніяк не вдається її знайти. Тим часом він занурюються у неймовірний світ велнесу на альпійському курорті та просто пливе за течією, аж поки не постає питання: Арон шукає свою дівчину чи самого себе?

ГОЛОД 21′ Кеннет Карлштад Норвегія 2017

Шістнадцятирічний хлопчик, який шалено прагне визнання, відшукує злісного злочинця, щоб показати світу свою безмежну відвагу.

ШКІРА 8′ Томас Бос Нідерланди 2018

У танцювальному фільмі “Шкіра” ми знайомимося з Генком. У Генка багато проблем. Генк не вписується. Він їздить на мотоциклі, щоб розвантажити мозок. На швидкості більше 130 км/год все стає чорно-білим. Під час його нічних поїздок, реальність і його думки тісно переплітаються. Генк більше не впевнений, чи те, що він бачить реальне, але він точно знає одне: якщо натиснути на педаль газу достатньо сильно, ніхто не почує, як ти плачеш у шоломі.

МАНІВОЛД 13′ Чінтіс Лундґрен Естонія, Хорватія, Канада 2017

Маніволд живе з мамою-пенсіонеркою. За день до його тридцятитриріччя до них приходить привабливий вовк, аби полагодити пральну машину. Зароджується любовний трикутник, і все виходить із-під контролю.

КРАМП 5′ Клемент Коґітор Франція 2017

Танець “крамп” зародився у лос-анджелеських ґетто після бунтів у 1995-му. Режисер створює реп-батл між урбаністичною культурою і класичною музикою на сцені Опери Бастилії.

Коментування вимкнене.